Spôsoby a ceny doručenia

Pri každej doprave odošleme váš tovar v deň objednávky, pokiaľ je tovar objednaný do 11:00. Tovar býva doručený nasledujúci pracovný deň.
 

Prehľad dopráv a ich cien:

Osobný odber - Zadarmo

Vopred objednaný tovar si môžete zadarmo vyzdvihnúť na našom výdajnom mieste v predajni SELEKTRA, na adrese 1.mája 1717/5 v Partizánskom v čase otváracích hodín.
 
V prípade osobného odberu prosíme počkajte na e-mail informujúci, že je tovar pripravený na vyzdvihnutie. Pošleme vám ho ihneď ako bude tovar pripravený na predajni, tento proces trvá priblížne 30 min. Na predajni bude tovar čakať na Vaše vyzdvihnutie nasledujúce 2 pracovné dni. Pokiaľ tovar v tejto lehote neprevezmete, objednávka bude stornovaná a vrátená na sklad.
 
Aktuálny stav svojej objednávky zistíte na zákazníckej linke, na tel. 038/749 88 88.

  

Doprava DPD do 24 hodín - 4.99 €

Dopravou cez spoločnosť DPD sa doručuje tovar do hmotnosti 30 kg, v pracovných dňoch od 8:00 do 18:00.
 
Deň pred doručením budete informovaný SMSkou, príp. e-mailom o odovzdaní tovaru prepravcovi. Pokiaľ sa Vám doručenie v daný deň nehodí, môžete podľa pokynov v SMS / e-maile zmeniť termín aj adresu doručenia. Ráno v deň doručenia dostanete SMS / e-mail s informáciou, že tovar je u kuriéra na doručení.
 
Pri doručení prosím vizuálne prekontrolujte nepoškodenosť obalu výrobku, kuriér nepočká na rozbalenie. V prípade výrobnej vady alebo iného poškodenia prosím kontaktujte našu spoločnosť na tel. 038/749 88 88, alebo zákaznícky servis DPD na tel. 18373.
 

 

Kuriér na Poštu do 24 hodín - 4.99 €

Dopravou cez spoločnosť Slovenská pošta sa doručuje tovar do hmotnosti 5 kg na prislúchajúcu poštu podľa zadaného PSČ v doručovacej adrese. O uložení zásielky na pošte budete informovaní SMS správou.
 
Balík vydá pošta adresátovi alebo oprávnenému prijímateľovi po preukázaní totožnosti. Odberná lehota na vyzdvihnutie balíka na pošte je 7 kalendárnych dní odo dňa oznámenia o uložení zásielky na pošte. Po uplynutí odbernej lehoty Slovenská pošta vráti balík späť odosielateľovi.
 
Pri doručení prosím vizuálne prekontrolujte nepoškodenosť obalu výrobku, kuriér nepočká na rozbalenie. V prípade výrobnej vady alebo iného poškodenia prosím kontaktujte našu spoločnosť na tel. 038/749 88 88.

  

Doprava Toptrans do 24 hodín - 9.99 €

Dopravou cez spoločnosť Toptrans sa doručuje tovar ťažký a veľkých rozmerov nad hmotnosť 30 kgTovar vám doručíme až na miesto určenia každý pracovný deň medzi 8 – 17 hodinou.
 
Vodič vyloží tovar za prvé uzamykateľné dvere. Nezaisťujeme inštaláciu spotrebičov, výnos do bytu a ďalšie služby. U kuriéra je možné platiť len v hotovosti.
 
Pri doručení prosím vizuálne prekontrolujte nepoškodenosť obalu výrobku, kuriér nepočká na rozbalenie. V prípade výrobnej vady alebo iného poškodenia prosím kontaktujte našu spoločnosť na tel. 038/749 88 88.

 

Dôležité upozornenia:

Aby sme našim zákazníkom doručovali len kvalitný a špičkový tovar, prechádza pred naložením dôkladnou kontrolou. Pri odhalení poškodenia nie je tento tovar naložený, ale vymení sa za iný, nepoškodený kus, prípadne sa objedná nový u dodávateľa.
 
Súčasťou zásielky je nepotvrdený záručný list, ktorý vám radi potvrdíme na našej predajni, alebo po zaslaní poštou. Pokiaľ záručný list nie je pri zakúpenom tovare priložený, ako doklad pre prípadnú reklamáciu slúži faktúra.
 
Faktúra (daňový doklad) nie je súčasťou dodávky, zasielame ju automaticky, po dodaní tovaru, na váš e-mail zadaný pri vytváraní objednávky. Prečo daňové doklady posielame v elektronickej podobe? Snažíme sa tak prispieť k ochrane životného prostredia.
 
Pred prevzatím si tovar prosím skontrolujte, či je obal i výrobok neporušený), v prípade akejkoľvek nezrovnalosti tovar neprevezmite. Kontrola funkčnosti výrobku na mieste nie je možná. Ak dodatočne zistíte, že tovar je poškodený alebo nekompletný, kontaktujte nás e-mailom na info@selektra.sk alebo na zákazníckej linke, na tel. 038/749 88 88. Reklamácie tohto charakteru prijímame maximálne do 24 hodín od doručenia.
 
Dodacia lehota začína plynúť v deň prevzatia zásielky kuriérskou spoločnosťou a je zvyčajne do 24 hod. V prípade, že vám zásielka nebola doručená do 3 dní od potvrdenia odoslania, kontaktujte nás na zákazníckej linke, na tel. 038/749 88 88. Predávajúci nezodpovedá za oneskorené doručenie zavinené dopravcom alebo nesprávnymi údajmi poskytnuté kupujúcim.

Odporúčame, aby ste si po dobu 14 dní ponechali všetky obalové materiály, v ktorých bol tovar alebo jeho súčasti dodané. Taktiež odporúčame veľmi opatrné zaobchádzanie s výrobkom počas tejto doby a ponechať všetky ochranné fólie na tovare. Pokiaľ sa rozhodnete výrobok do 14 dní vrátiť, je dôležité, aby bol nepoškodený, neniesol známky používania a bol v kompletnom balení (všeobecné ochodné podmienky, čl.7).
 
Uvedené ceny sú s DPH.
TOPlist